p o w i t a n i e

Witam serdecznie wszystkich gości!
Może herbaty?


Siadaj wygodnie...




usiądź wygodnie

usiądź wygodnie

21 lut 2008

postales en la calle (2003) i inne


Ponad pól roku 2003 spędziłam na włóczędze po Europie. Najwięcej czasu spędziłam w Hiszpanii. Na ulicach miast tworzyłam na znalezionych tekturach przycinanych do formatu pocztówki. Moja pamięć kipi od wspomnień ludzi i miejsc i specyficznego rodzaju skupienia nad małym formatem. Z dziką konsekwencją spędzałam, najczęściej po 8h dziennie, przesiadując na chodniku, nieruchomiejąc nad małymi kartonikami wśród fal przewijającego się tłumu. Z perspektywy czasu żałuję, że tak mało inspiracji czerpałam z bogactwa tego co było wokół; być może było to wynikiem głębokiego przeświadczenia o braku talentu plastycznego a powody takich działań zdawały mi się wtedy koniecznością sytuacyjną.
Marc van Oosterhout (brave sir robin:), przyjaciel z Holandii, pewnego dnia zeskanował kilkanaście moich prac, nie mogąc zrozumieć jak z taką lekkością mogę się z nimi rozstawać; w ten sposób pozostał mi po nich pewien ślad. Z przyjemnością myślę, że większość cieszy, może do tej pory, oczy ich nabywców ze wszystkich kontynentów świata.


Po powrocie trudno mi było przestać. Rysowałam i malowałam dalej. Była to jedyna szansa oderwania sie od często niełatwej rzeczywistości. Do kolekcji pocztówek dołączam zeskanowane obrazki powstałe w wiekszości w tym samym czasie oraz innych prac plastycznych, które powstawały później.



kompozycja pomarańczowa (Alba de Tormes, 2003)




only one crumb (Salamanca, 2003)





ryba (Utrecht, 2003)








winter (Utrecht, 2003)









skarabeusz (Utrecht, 2003)





latawce (Utrecht, 2003)




dualizm pewnej ryby (Utrecht, 2003)






czy to zdrada(Utrecht, 2003)


kompozycja fioletowa (Utrecht, 2003)






kompozycja czarno-fioletowa (Utrecht, 2003)






pod wodą (Płocka,2003)

błota (Błota, 2004)



lewitacje (Wspolna Droga, 2004)






kompozycja żółta (Wspólna Droga, 2004)






wypłakać to co było (Wspólna Droga, 2003)







zejście (Wspólna Droga, 2004)




pewnej nocy (Wspólna Droga, 2004)





kompozycja pomarańczowo- czarna (Wspólna Droga, 2004)



a jak myślisz (Wspólna Droga,2005)



chińskie rybki (Wspólna Droga, 2004)



one dwie (Marymoncka, 2005)





kolorowych snów (Marymoncka, 2005)






















































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz